Service

Handig om te weten
om je bezoek zo prettig mogelijk te maken

Servicebalie

Heb je vragen of opmerkingen tijdens je theaterbezoek? Bij de servicebalie, naast de kassa hoofdingang, kun je voor aanvang, in de pauze en na afloop van de voorstelling terecht.

Bij de servicebalie zijn ook programma's en gehoorversterkende apparatuur verkrijgbaar. 

Inleidingen

Bij veel dans-, opera- en toneelvoorstellingen kun je voorafgaand aan de voorstelling een inleiding bijwonen. Tijdens de inleiding krijg je meer (achtergrond)informatie over de voorstelling, de artiesten en de keuzes van de regisseur.
Bij de voorstellingsinformatie op de website, in de seizoensbrochure en op het toegangskaartje staat aangegeven of er een inleiding is en waar deze plaatsvindt.
Inleidingen zijn gratis toegankelijk en je hoeft niet te reserveren.
 

Programma bij de voorstelling
Bij de meeste voorstellingen is er op de avond van de voorstelling een programmaboekje of programmavel verkrijgbaar. De meeste programma's zijn gratis.

Pauze tijdens de voorstelling

Of er een pauze is tijdens de voorstelling wordt bepaald door het gezelschap. De pauzetijd en eindtijd staan, indien bekend, vermeld op de pagina van de voorstelling. De pauze duurt gemiddeld twintig minuten.
 

Pauzeconsumptie / portemonneeloze pauze
Bij nagenoeg alle voorstellingen is een consumptie inbegrepen. Tegen inlevering van het consumptiestrookje aan je entreebewijs, ontvang je in de pauze een consumptie naar keuze (bij speciale wijnen en likeuren geldt een bijbetaling).
Heeft een voorstelling geen pauze dan is het consumptiestrookje voor of na de voorstelling te gebruiken.
Bij jeugdvoorstellingen en voorstellingen in Pand P is geen consumptie inbegrepen. 
 

Café-Arrangement
Geniet van de luxe van drankjes en hapjes die voor je klaar staan in de pauze (of na afloop indien er geen pauze is) op een eigen gereserveerde tafel in het Theatercafé. Voor € 9,50 per persoon kun je dit Café-Arrangement bestellen, tegelijkertijd met het kopen van de theatertickets. Het bestaat uit een drankje naar keuze en hartige lekkernijen.


Eindtijd 
Zodra de eindtijd bekend is vermelden we deze op de website bij de betreffende voorstelling. Deze eindtijd is altijd een schatting en onder voorbehoud. De werkelijke eindtijd is afhankelijk van improvisatie, applaus, toegiften etc.

Voorzieningen voor mindervaliden

Parktheater beschikt over diverse voorzieningen voor mindervaliden, zoals een lift, rolstoelplaatsen en gehoorversterkende apparatuur. 


Rolstoelplaatsen

Er zijn rolstoelplaatsen aanwezig in alle zalen. Rolstoelplaatsen kun je telefonisch reserveren of via het papieren bestelformulier in de voorverkoop. Deze zijn helaas niet te reserveren via de website. 


Gehoorversterking 

Alle zalen van het Parktheater zijn voorzien van een hoorondersteunende installatie, het Phonak FM-systeem. Deze is te gebruiken door mensen met een eigen hoortoestel, maar ook door mensen zonder eigen toestel, die alleen een hoorhulp wensen tijdens de voorstelling. Voor aanvang af te halen bij de kaartverkoopbalie.

Lees meer over toegankelijkheid

Handig om te weten

Telefoons
Is je telefoon ook een avondje uit? Mobiele telefoons en theater gaan niet goed samen. Behalve dat telefoons hinderlijk zijn in de zaal, storen de telefoons ook op de zenders van de technische apparatuur. In het Theatercafé is het Huis met een Kluis waar je je telefoon gedurende de voorstelling kunt opladen.  


Gratis garderobe

Wij bewaken gratis je jas tot het einde van de voorstelling. De directie stelt zich niet aansprakelijk voor diefstal of vermissing.


Laatkomers

Om te voorkomen dat je late binnenkomst stoort, kun je na aanvang van de voorstelling alleen op aanwijzing van onze medewerkers de zaal betreden. In overleg met de artiest/gezelschap kunnen laatkomers eventueel via de achteringang naar binnen. Sommige gezelschappen staan niet toe dat je de zaal betreedt nadat de voorstelling is begonnen.

De Lange Tafel
Wil je tijdens je bezoek aan het Parktheater graag andere mensen ontmoeten? Schuif dan aan bij De Lange Tafel, in het Theatercafé..

De Lange Tafel is hét meeting point om anderen voor aanvang, in de pauze en na afloop van een voorstelling te ontmoeten en gezellig na te praten. Kom een keertje langs! Lees meer

Teleurgesteld? Laat het ons weten!

Voldeed de voorstelling niet aan je verwachtingen? Dan kun je tijdens de pauze (of na de voorstelling als er geen pauze is) en tegen inlevering van het toegangsbewijs, een reactieformulier invullen bij de Servicebalie.  

Je krijgt telefonisch of schriftelijk bericht. Je kunt je reactie natuurlijk ook telefonisch doorgeven (tijdens openingstijden) via 040- 2 11 11 22 of via e-mail naar kaartverkoop@parktheater.nl

Cookies
We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.
Meer informatie