Veelgestelde vragen

1. Wat is Mijn Parktheater?
2. Hoe kan ik Loper worden?
3. Wat is de Mijn Parktheater-pas en waar kan ik hem voor gebruiken?
4. Wat moet ik doen als ik mijn Mijn Parktheater-pas kwijt ben?
5. Tellen gratis bezochte voorstellingen mee met mijn totaal aantal bezochte voorstellingen?
6. Hoe weet ik hoeveel voorstellingen ik bezocht heb sinds 1996?
7. Ik heb sinds 1996 minimaal 50 voorstellingen via verschillende gastnummers gereserveerd. Kan ik toch Loper worden?
8. Kunnen mijn mede-bezoekers ook de Mijn Parktheater-pas en informatie over Mijn Parktheater ontvangen?
9. Hoe kan ik me aanmelden voor de voordelen?


1. Wat is Mijn Parktheater?
Mijn Parktheater is het loyaliteitsprogramma van Parktheater Eindhoven en biedt trouwe bezoekers exclusieve voordelen.

2. Hoe kan ik Loper worden?
Als u sinds 1996 minimaal 50 betaalde voorstellingen heeft bezocht in het Parktheater, wordt u automatisch een Loper. Afhankelijk van het aantal bezochte voorstellingen zal dat een Groene, Blauwe of Rode loper zijn. Over uw Loperstatus krijgt u automatisch bericht.

3. Wat is de Mijn Parktheater-pas en waar kan ik hem voor gebruiken?
Met deze persoonlijke pas kunt u betalen in het Parktheater en in Smaaktheater Dertien. U kunt saldo op uw pas zetten bij de afdeling Kaartverkoop of een van de horecapunten en hem gebruiken bij een aantal voordelen (zie verder bij Voordelen Mijn Parktheater-pas). U kunt de pas laten activeren bij de afdeling Kaartverkoop.

4. Wat moet ik doen als ik mijn Mijn Parktheater-pas kwijt ben?
U meldt dit bij de afdeling Kaartverkoop (040-211 11 22 / kaartverkoop@parktheater.nl) o.v.v. uw gastnummer. U krijgt dan een nieuwe pas toegestuurd (administratiekosten € 5,00).

5. Tellen gratis bezochte voorstellingen mee met mijn totaal aantal bezochte voorstellingen?
Nee, alleen voorstellingen waarvoor u betaald heeft.

6. Hoe weet ik hoeveel voorstellingen ik bezocht heb sinds 1996?
Via mijnparktheater@parktheater.nl kunt u o.v.v. uw gastnummer opvragen hoe veel voorstellingen u sinds 1996 bezocht heeft.

7. Ik heb sinds 1996 minimaal 50 voorstellingen via verschillende gastnummers gereserveerd. Kan ik toch Loper worden?
Mijn Parktheater gaat uit van één gastnummer. Heeft u meer dan één gastnummer, geef dit dan door aan de afdeling Kaartverkoop. De nummers worden samengevoegd en dan zal blijken of u wel of geen Loper bent.

8. Kunnen mijn mede-bezoekers ook de Mijn Parktheater-pas en informatie over Mijn Parktheater ontvangen?
U kunt met meerdere personen gebruik maken van de voordelen. Als u bijvoorbeeld normaal gesproken voor vier personen reserveert op uw gastnummer, krijgt u bij een inleiding ook gratis koffie/thee voor vier personen. De Mijn Parktheater-pas staat geregistreerd de naam van één contactpersoon.
 
9. Hoe kan ik me aanmelden voor de voordelen?
U kunt zich via de betreffende link in de uitnodigings-email inschrijven voor de voordelen.  Als u alle informatie van Mijn Parktheater via de post ontvangt, dan stuurt u het antwoordstrookje van de aanbieding of uitnodiging aan ons retour.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Deze site gebruikt cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.

Meer informatie

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.